اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

سرزمین هزارپیشه شاهین شهر در مزایده فروش قرار گرفت

اراضی ۴۲ هکتاری تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر موسوم به اراضی میلاد پس از تغییر کاربری از کشاورزی به کاربری تجاری نمایشگاهی و خدماتی در مزایده فروش قرار گرفت

به گزارش شین نا | SHINNA ، اراضی ۴۲ هکتاری “میلاد” شاهین شهر پس از حدود ۱۶ سال کاربری کشاورزی آن به تجاری نمایشگاهی و خدماتی تغییر یافته و هم اکنون در مرحله مزایده قرار گرفته است، این اراضی توسط شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین‌شهر و میمه خریداری و در نیمه دوم‌ سال جاری نیز واگذاری آن به حدود ۸۰۰ عضو این شرکت صورت گرفت.

 سرزمین هزارپیشه شاهین شهر در مزایده فروش قرار گرفت

مدیر عامل تعاونی مسکن کارمندان دولت در شاهین شهر و میمه در این خصوص اظهار داشت : این اراضی کاربری کشاورزی داشته‌اند و به اراضی میلاد معروف هستند و هم اکنون پس از تغییر کاربری از روز شنبه، ۱۶ دی ماه سال ۱۴۰۲ به مزایده گذاشته می‌شود.

اکبر هادیان با اشاره به اینکه اراضی مذکور دارای سند تک برگ و با کاربری تجاری نمایشگاهی و خدماتی است ، افزود : اعضای این تعاونی با اکثریت آرا در مجمع عمومی مصوب کرده‌اند که اراضی میلاد ( سرزمین هزارپیشه ) بصورت یکپارچه و در قالب همان یک قطعه زمین با سند تک برگ به مساحت ۴۱۹۵۵۹/۹۳ متر مربع ، به مزایده گذاشته شود.

مدیر عامل تعاونی مسکن کارمندان دولت در شاهین شهر و میمه ضمن توضیح اینکه مشکل ۱۶ ساله تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر با پیگیری مسوولان استان در دولت سیزدهم و انعقاد تفاهمنامه بین ادارات صمت و جهاد کشاورزی در حدود ۲ ماه پیش برطرف شد ، ادامه داد : در این راستا مرکز بزرگ تجاری، نمایشگاهی و خدماتی شاهین شهر موسوم به « سرزمین هزار پیشه » در اراضی ۴۲ هکتاری تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر با موافقت اداره کل صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان اصفهان احداث می شود.

اکبر هادیان در خاتمه تصریح نمود : اعضا تعاونی مسکن و همچنین متقاضیان شرکت در مزایده از امروز ١۶ دی می‌توانند با مراجعه به وب سایت تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر از جزییات این مزایده اطلاع بیشتری کسب کنند.

مزایده بزرگ سرزمین هزارپیشه

آگهی مزایده

فروش زمین تجاری – نمایشگاهی – خدماتی شمال اصفهان

شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت برخوار و میمه به شماره ثبت ۸۶۳۳ در نظر دارد تمامی حقوق مادی ، معنوی و قانونی یک قطعه زمین با سند تک برگ به مساحت ۴۱۹۵۵۹/۹۳ متر مربع ( چهارصد و نوزده هزار و پانصد و پنجاه و نه متر و نود و سه سانتی متر مربع ) به پلاک ثبتی ۴۰۹/۷۷۰۹با موقعیت عالی و مشخصات اجرایی واقع در اصفهان ، شاهین شهر ، کیلومتر ۱۰ اتوبان معلم با قیمت پایه کارشناسی ۸۱.۸۶۴.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (هشتاد و یک هزار و هشتصد و شصت و چهار میلیارد و ششصد میلیون ریال) را واگذار نماید.

پیشنهادات مطابق فرم های مندرج در وب سایت شرکت می بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در پاکت دربسته و به همراه فیش واریز ۵% (پنج درصد) قیمت پایه کارشناسی و یا ضمانت نامه بانکی به همین میزان به نشانی شاهین شهر، خیابان دکترحسابی، بین فرعی ۲ و ۳، ساختمان الماس، طبقه اول واحد ۲ به کد پستی ۸۳۱۴۶۳۳۸۵۷ ارسال گردد.

برای هماهنگی بازدید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۵ با شماره تلفن های ۴۵۳۶۸۲۲۵-۰۳۱ و ۴۵۳۶۸۳۶۶-۰۳۱ داخلی ۱ تماس حاصل فرمایند.

(تعاونی در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و شرکت در مزایده حقی برای متقاضی ایجاد نمی نماید.)

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *