اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزیده شدن تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر در اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر به عنوان یکی از شرکت های موفق در جلب رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، در « اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری » برگزیده و از مدیر عامل این تعاونی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | SHINNA از پایگاه اطلاع رسانی تکاد ( تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر ) ؛ این اجلاس ۱۸ آذر ۱۴۰۲ با حضور ۱۰۰ برند مشتری مدار از سراسر کشور و با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار و مسئولیت‌پذیر در مرکز همایش های صدا وسیما در تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن کارکنان دولت در شاهین شهر و برگزیده «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری و پیشگامان کیفیت و نوآوری ‌» گفت: توجه به دغدغه مشتریان و حذف واسطه ها، عامل پویایی و رغبت به عضویت در شرکتهای تعاونی مسکن است.

اکبر هادیان افزود: در واقع مشتری‌مداری به عنوان یک مزیت مهم رقابتی برای شرکت‌ها و تعاونی ها ‌به شمار می‌آید که این امر ارزش‌گذاری به مشتریان را به بهترین شکل ممکن می‌کند.

برگزیده شدن تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر در اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

وی اظهار داشت: یکی از روش های تعاونی مسکن کارکنان دولت برای اینکه قیمت ها مناسب تمام شود قطع کردن دست واسطه ها در خریدهای مربوط به مصالح ساختمانی است که بطور مستقیم توسط این تعاونی از کارخانه های مرکزی مربوط به ‌فروش آن مصالح انجام می شود.

وی با بیان اینکه شرکت تعاونی مسکن‌کارکنان دولت در شاهین شهر حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارد گفت: این شرکت در زمان حاضر بیش از ۹۰۰ واحد آپارتمانی در قالب ۶ پروژه در حال ساخت دارد که ۵۰۰ واحد آن تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل داده می شود.

برگزیده شدن تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر در اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

هادیان یادآور شد با توجه به آنکه مسکن نقش تأثیرگذاری در سبد هزینه های خانوارهای ایرانی بویژه کارکنان دولت دارد به این سبب استفاده از ظرفیت تعاونی های مسکن در ساخت مسکن ارزان می تواند به عنوان راهکاری موثر و مقرون به صرفه بمنظور خانه دار شدن اقشار جامعه دنبال و تقویت شود.
تعاونی مسکن کارکنان دولت شاهین شهر و میمه در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد و تا کنون بیش از ۸۰۰ قطعه زمین و یک هزار واحد مسکونی در قالب مجتمع های مسکونی تحویل داده است.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *