اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

فرماندار شاهین شهر و میمه خبر داد؛
۱۷ رد صلاحیت و ۱۹ عدم احراز از ۷۵ داوطلب حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار

تائید صلاحیت ۲۵ نفر از داوطلبین این حوزه انتخابیه توسط هیات نظارت جهت حضور در انتخابات سال ۱۴۰۲

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از تائید صلاحیت ۲۵ نفر از داوطلبین این حوزه انتخابیه جهت حضور در انتخابات سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت خبر داد.

سید محمد رضا کاظمی طبا؛ فرماندار و رئیس هیأت اجرایی حوزه های اصلی شاهین شهر و میمه و برخوار، در حاشیه ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان، چنین خبر داد: “در شهرستان شاهین شهر و میمه تعداد ۲۵ نفر از داوطلبین تأیید صلاحیت شدند.”

وی در این رابطه افزود: نتیجه تعیین صلاحیت داوطلبین مجلس شورای اسلامی شهرستان توسط هیئت نظارت بر انتخابات به شرح ذیل اعلام شد:

از تعداد ۶۹ نفر از داوطلبین بررسی شده در شهرستان شاهین شهر و میمه، ۲۵ نفر تأیید صلاحیت آنان محرز شد و تعداد ۸ نفر بدلیل عدم شرایط ثبت نام از ادامه حضور باز ماندند.

سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

ضمنا ۱۷ نفر از داوطلبین عدم تایید و ۱۹ نفر عدم احراز را از هیات نظارت کسب نمودند که می توانند برابر قانون اعتراض خود را پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است که: اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت هیأت مرکزی نظارت، تنها از طریق مجازی و آدرس الکترونیکی https://Davtalab.shora_gc.ir خواهد بود و از ارائه آدرس برای اعتراض حضوری خودداری گردد.

کاظمی طبا در پایان متذکر شد که: ” افزایش ۱۰۰ درصدی تایید صلاحیت کاندیداها را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار داشته ایم، چرا که از ۱۲ نفر کاندید تأیید صلاحیت شده به ۲۵ نفر رسیده ایم و از جمع ۷۴ نفر کاندید، ۲۵ نفر تأیید صلاحیت شده اند، این در حالی است که در دوره قبل از جمع ۵۴ نفر کاندید ۱۲ نفر تأیید صلاحیت شده بودند.”

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *