اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهردار شاهین شهر :
شاهین شهر را قطب تفریحی استان اصفهان و مرکز کشور می‌کنیم

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از استراتژی های کلی مجموعه مدیریت شهری را احداث مجموعه تفریحی ۷۰ هکتاری و تبدیل این شهر به قطب تفریح و نشاط و گردش استان و حتی مرکز کشور عنوان کرد.

به گزارش شاهین شهری | SHINNA ؛ سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر ، روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ در نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی ، ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجر و تشکر از حضور اصحاب رسانه عنوان کرد : استراتژی کلی مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای شهر ) بر این است که شاهین‌شهر ، قطب تفریح و  نشاط و گردش استان اصفهان و حتی مرکز کشور بشود.

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه : یکی از استراتژی های کلی تلاش مجموعه مدیریت شهری را تبدیل شاهین شهر به قطب تفریح و نشاط و گردش استان اصفهان و حتی مرکز کشور عنوان نمود.شهردار شاهین شهر با اشاره به مبعوث شدن پیامبر اسلام (ص) ، ایشان را پیام آور دین مبتنی بر علم و دانش و اخلاق توصیف نمود و ادامه داد ، در این راستا همه بایست پیرو منش و تفکرات ایشان و دستورات الهی باشیم.

وی ادامه داد : سیاست های شورای شهر افق های بلندی را برای توسعه و آینده شاهین  شهر ترسیم کرده است و وقایع و رویدادهای جاری در راستای این سیاست ها تعریف شده‌اند.

ابریشمی راد افزود : تا این لحظه از منابع پساب تصفیه خانه شاهین‌شهر، استفاده درستی نداشته ایم وبرنامه ریزی نموده ایم تا در طول سال در ایامی که نیاز به پساب نداریم و یا مصرف کمتر است ، آن را در قالب منابع آبی در دسترس در قالب یک مخزن بزرگ بصورت دریاچه با وسعت یک میلیون و هفتصد هزار مترمکعب در عرصه ای به وسعت حدود ۱۵ هکتار، ذخیره کنیم.

شهردار شاهین شهر ادامه داد : در کنار این مخزن بزرگ ، یک تفرجگاه ۷۰ هکتاری شامل یک دریاچه تفریحی به وسعت ۱۱ هکتار به همراه فضاهای جنبی و پیرامونی شامل فضاهای تفریحی و ورزشی در نظر گرفته ایم که می‌تواند گامی در راستای مطرح شدن شاهین شهر به عنوان قطب تفریحی استان اصفهان باشد.

وی با اشاره به اینکه در چند سال آینده این پروژه بزرگ با حمایت های شورای شهر شاهین‌شهر قابل اجرا خواهد بود؛ افزود : مقدمات آن در بودجه ۴۰۳ به شورا داده شده است و جانمایی آن در اتوبان آزادگان مقرر گردیده و برای مردم شاهین شهر از مسیر جهاد آباد قابل دسترسی خواهد بود.

شایان ذکر است این جلسه با حضور شهردار ، مدیر روابط عمومی و مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر، برخی از اعضای شورای شهر و مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و حضور پرشور خبرنگاران و اصحاب رسانه شاهین‌شهر برگزار گردید.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *