اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

شهردار شاهین شهر:
شاهین شهر را بایست به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی معرفی کنیم

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه با ذکر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهر، از استراتژی ها و سیاست های بلند مدت مجموعه مدیریت شهری و برنامه‌ریزی‌های کلان در راستای اعتلای شاهین شهر به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی نام برد.

به گزارش خبرنگار شاهین شهری | SHINNA ؛ روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی در محل سالن جلسات دفتر شهردار شاهین شهر برگزار شد.

سعید ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر در این نشست ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجر و تشکر از حضور اصحاب رسانه به بیان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این شهر پرداخت و از استراتژی‌ها و سیاست‌های بلندمدت مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای شهر ) حهت اعتلای شاهین شهر به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی نام برد.

شهردار شاهین شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه با ذکر پتانسیل ها و ظرفیت های این شهر، از استراتژی ها و سیاست های بلند مدت مجموعه مدیریت شهری  وبرنامه ریزی های تخصصی در راستای اعتلای شاهین شهر به عنوان جلوه‌ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی نام برد.وی در تشریح این موضوع ضمن اشاره به اینکه سلسله فعالیت های تعریف شده ذیل این هدف بزرگ و جهت تبیین آن ؛ در اسناد و مدارک بودجه ۱۴۰۳ به شورای شهر تقدیم شده است، افزود شعار کلیدی و راهبردی مد نظر ارکان مدیریت شهری شهرداری و شورای شهر این است که : تلاش کنیم تا شاهین شهر جلوه ای از تمدن و شکوه ایران اسلامی باشد.

ابریشمی راد با بیان اینکه یایست بلند فکر کنیم تا گام‌های بزرگ برداریم افزود : یک تفکر متعالی این است که معروفیت شاهین شهر به صورت سمبل و نمادی از شکوه و تمدن ایران باشد.

شهردار شاهین شهر ادامه داد در شاهین شهر به عنوان مقایس کوچکی از اجتماع کشوری ، جمعیت کثیری از قومیت ها را می‌توان دید که در کنار زندگی می‌کنند ، همچنین استعدادها و ظرفیت های ویژه‌ای وجود دارد که بواسطه این دو مقوله می‌توان به سمت این تفکر متعالی گام برداشت.

ابریشمی راد : ضمن اشاره به اینکه یکی از اهداف و استراتژی های بزرگ مجموعه مدیریت شهری ایجاد مجموعه تفریحی ۷۰ هکتاری شاهین شهر ، شامل دریاچه ۱۱ هکتاری در جوار اتوبان آزادگان است ادامه داد : این امر در راستای مطرح نمودن شاهین شهر به عنوان قطب تفریح ، نشاط و گردش استان اصفهان و حتی مرکز کشور است.

نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص سومین جشنواره ورزشی جوان و دومین همایش هوش مصنوعی در محل سالن جلسات دفتر شهردار شاهین شهر برگزار شد.وی با عنوان اینکه شاهین‌شهر اگر چه در تولید دانش ظرفیتی ندارد اما می تواند خود را به عنوان مرکز بزرگترین و مهمترین رویدادهای علمی کشور مطرح کند ، افزود : در این راستا تفاهم نامه های با وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شده تا «جشنواره شاهین طلایی» سالانه در شاهین شهر برگزار شود و قصد داریم تا در سه حوزه هوش مصنوعی ، سلولهای بنیادی و هوافضا به برترین دستاور علمی سال «جایزه شاهین طلایی» بدهیم.

وی همچنین از طرح موزه ملی دستاوردهای علمی در سه زمینه فوق یادد کرد و افزود : پیشنهاد شده است ، ساختمان نگارستان به عنوان محل اولیه موزه این دستاوردها معین تا مقدمه ای جهت پایه گذاری این جشنواره علمی بشود.

شهردار شاهین شهر با عنوان اینکه شاهین‌شهر همچنین می تواند در حوزه اجتماعی شاخص ظرفیت ها و ارزش های والای اجتماعی و مکتب و آرمان‌های اسلامی باشد افزود : به عنوان مثال در این شهر در حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ، بانوان همواره باعث افتخار بودند و شاهین شهر بواسطه ظرفیت فوق العاده خود می تواند محل برگزاری یک رویداد بزرگ در قالب جشنواره معرفی دختر شایسته ایران باشد.

وی در این خصوص با بیان اینکه در شاهین‌شهر نوجوان شهیده ای به نام زینب کمایی داریم، تشریح نمود که « جشنواره شهیده زینب کمایی » بعنوان یک ظرفیت فوق العاده در استعدایابی و انتخاب بانوان برتر و معرفی آنان به عنوان دختر شایسته در سطح کشوری تعریف شده است و دبیرخانه آن نیز در سال ۱۴۰۱ آغار به کار کرده است و امیدواریم با حمایت نهادهای کشوری نظیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سایر نهادهای استانی و شهرستانی به این مهم با بهترین کیفیت و به عنوان شاخصی از ظرفیت های ویژه شاهین‌شهر نائل شویم.

شهردار همچنین با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ورزشی جوان شاهین‌شهر در بهمن و اسفند ۱۴۰۲ ، از افزایش تنوع رشته‌های ورزشی و ایجاد شور و اشتیاق شهروندان جهت حضور در این جشنواره و افزایش میزان شرکت کنندگان این جشنواره به بیش از ۵۷۰۰ نفر خبر داد.

وی همچنین به برگزاری دومین دوره همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین‌شهر در سال جاری اشاره نمود و تاکید کرد پس برگزاری موفقیت آمیز و پرشور این همایش در سال گذشته ، با تکرار همایش و استفاده از تجربیات گذشته در افزایش کیفیت آن و دستیابی به عنوان «پایگاه هوش مصنوعی و متاورس ایران» برای شاهین‌شهر برنامه‌ریزی شده است.

ابریشمی راد همچنین از جشنواره موسیقی خلاق ، جشنواره تئاتر اقتباسی برای گرامیداشت ادبیات فاخر ایران و جشنواره آواهای عاشورایی و محرم به عنوان دیگر جشنواره‌های در نظر گرفته شده توسط مجموعه مدیریت شهری در راستای اعتلای نام شاهین‌شهر به عنوان نماد شکوه و تمدن اسلامی ایران زمین نام برد.

شهردار شاهین‌شهر در پایان همه این موارد را ظرفیت های این شهر و مردم و حاصل همدلی مسئولان و مدیران شهری و سازمان ها دانست و افزود : تمامی این موارد با حضور و مشارکت مردم و کمک و همدلی مدیران و در صدر مسئولان امام جمعه محترم شاهین‌شهر امکان پذیر است.

شایان ذکر است این جلسه با حضور شهردار ، مدیر روابط عمومی و مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین‌شهر، برخی از اعضای شورای شهر و مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و حضور پرشور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات دفتر شهردار شاهین‌شهر برگزار گردید.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *