اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری شب شعر دهه فجر با مشارکت انجمن های ادبی شاهین شهر

برگزاری شب شعر دهه فجر با مشارکت انجمن های ادبی شاهین شهر

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شب شعر فجر با حضور جمعی از مسئولین و شاعران برجسته شهرستان در محل فرهنگسرای شهروند برگزار گردید .

   در این مراسم رادمنش ضمن خیر مقدم و تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: بدون شک قریحه شعر و هنر شاعری مانند همه سرمایه های وجودی انسان درصورتی ارزشمند است که در یک مسیر صحیح به کار افتد و از آن بهره گیری مثبت و سازنده شود . در دورانی که شاهد و ناظر بارور شدن انقلاب اسلامی بودیم به چشم خود دیدیم که اشعار موزون و شعارهایی که در قالب شعر ریخته می شد چه شور و هیجان و جنبشی می آویزد و چگونه خون ها را در رگ ها به جوش می آورد . در این مراسم ۱۸ نفر از شاعران اشعار خود را با موضوع انقلاب سرودند .

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۴۱

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در دیدار با مدیران انجمن های ادبی شهرستان

پیشنهاد بهره‌مندی از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در حوزه شعر و ادب شهرستان شاهین شهر و میمه

◼ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه طی جلسه ای با مدیران انجمن های ادبی شهرستان در محل سالن جلسات این اداره ، دیدار و گفتگو کرد. ◼ وی در این جلسه ضمن اشاره به تقویت حوزه شعر و ادب را با همدلی و همت مسئولین انجمن ها، اظهار داشت : شعر و ادب از ارکان مهم هنر بوده و در انسجام و ساختن هویت فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارد و افزود : استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی جهت رفع نواقص این حوزه هنر ، تاثیرگذار خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *