اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

معاون فرهنگی سازمان رفاهی شهرداری شاهین شهر رئیس سازمان آتش نشانی شد

طی حکمی از جانب شهر دار شاهین شهر ، پیمان زمانی – معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شاهین شهر ، ریاست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر را برعهده گرفت و ریاست سابق این سازمان مشاور همان سازمان شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ طی آۀیینی با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، برخی از رؤسای ادارات شهر، معاونان و مدیران سازمان‌های وابسته شهرداری شاهین شهر ، آیین تودیع و معارفه رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر، در حضور پرسنل این سازمان انجام شد.

سعید ابریشمی راد – شهردار شاهین شهر در این مراسم ضمن عرض خداقوت به نیروهای سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: نظم، وحدت فرماندهی و همکاری گروهی سه رکن اساسی در آتشنشانی می باشدکه خوشبختانه این مهم به خوبی در این سازمان به منصه ظهور رسیده و امیدوارم مجموعه سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر همچون گذشته در ارائه خدمات به شهروندان ارجمند موفق باشند و همیشه به نیکی از این عزیزان یاد گردد.

وی در ادامه از زحمات چندساله رییس سابق سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تشکر و برای رییس جدید آرزوی موفقیت در وظیفه محوله نمود.

حسین شاهزاده فرد رییس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم گفت: آتشنشانان در لحظات طلایی حوادث، حماسه خلق می کنند چرا که جان و مال مردم در دستان آنان است هر چند امیدوارم هرگز حادثه ای رخ ندهد و شهروندان ارجمند در کمال آرامش زندگی کنند.

وی به کارکنان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر عرض خسته نباشید گفت و افزود: آقای رستمی زحمات زیادی برای ارتقای سازمان انجام داده اند که ان شاء الله رییس جدید نیز در این راه حساس و مهم بتواند موفق و پیروز باشند.

گفتنی است در این مراسم با حکم دکتر سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر، پیمان زمانی به عنوان رییس جدید سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر معرفی و ضمن قدردانی از زحمات آقای مجتبی رستمی – ریاست سابق این سازمان – ، ایشان به عنوان مشاور در سازمان مذکور منصوب گردید.

لازم به ذکر است پیمان زمانی ناغانی دارای مدرک کارشناسی حقوق و سوابقی از جمله رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ، معاون و جانشین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ، مدیر مجموعه های ورزشی تختی و گلدیس و معاون ورزشی و تفریحی سازمان ، مدیر پایانه برون شهری شهرداری ، مشاور فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر و مشاور و دبیر اتاق فکر فرمانداری شهرستان می باشد و از بهمن ۱۳۹۹ تا کنون نیز به عنوان معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی سازمان فرهنگی رفاهی ورزشی شهرداری شاهین شهر منصوب شده و فعالیت می نمود.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *