اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

برگزاری محفل شعر قافله خورشید در شاهین شهر به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام

محفل شعر قافله خورشیدبه مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، محفل شعر قافله خورشید به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در محل باغ شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، محفل شعر قافله خورشید به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در محل باغ شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

محفل شعر قافله خورشید

در این مراسم معنوی، شعرای شهرستان اشعار خود را با موضوع حرکت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرودند.

 

در پایان این مراسم به رسم یادبود از شاعران حاضر در این محفل ، آقایان : سیروس شجاعی فر ، غلامرضا کمالی ، عبدالکریم الیکی ، ناصر عارف ، نادر مظفر ، پیروز حاجیان و رسول شهریاری و خانم ها نصرت مسیبی و پردیس حاجیان تقدیر به عمل آمد .

 

خاطر نشان می گردد باتوجه به ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ، این برنامه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور شهروندان برگزار و بصورت آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی پخش گردید و ویدئوی این برنامه نیز از طریق سایت سازمان و شبکه های اجتماعی شهرستان ، برای استفاده شهروندان علاقمند قابل دریافت است .

 

۶ شهریور ۱۳۹۹

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *