اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

برگزاری جلسه شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته دولت

جلسه شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمهبه مناسبت هفته دولت و در پی تقدیم ابلاغ احکام اعضای شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان جلسه ای در محل دفتر رئیس اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته دولت و در پی تقدیم ابلاغ احکام اعضای شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان جلسه ای در محل دفتر رئیس اداره برگزار شد .

 

فرامرز رادمنش رئیس اداره ضمن خیر مقدم به اعضای شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان و قدردانی از اقدامات خوب اکبر یاوریان رئیس سابق شورا ، انتصاب علی حسینی منجزی را به سمت رئیس شورای هم اندیشی نویسندگان تبریک گفت و خاطر نشان کرد : علی رغم اعتبارات محدود فرهنگی ، اقدامات شوراهای هم اندیشی شهرستان قابل تقدیر است و این اداره نیز از حمایت های لازم و در حد امکان دریغ نخواهد کرد . وی در ادامه با اشاره به ظرفیت خوب شهرستان شاهین شهر و میمه و توانایی و تجربیات ارزنده علی حسینی رئیس جدید شورای هم اندیشی نویسندگان تصریح کرد : امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت نویسندگان شهرستان شاهد ارتقاء بیشتر در این حوزه باشیم .

جلسه شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه

علی حسینی منجزی رئیس شورای هم اندیشی شهرستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده از شرایط نامطلوب مکان شورا گفت و برای تهیه مکانی مناسب ، خواستار حمایت های لازم از سوی اداره متبوع شد . وی در ادامه توجه بیشتر مسئولین فرهنگی شهرستان را به نویسندگان درخواست کرد .

از مصوبات این جلسه برگزاری جلسات منظم هفتگی و ماهیانه و ارسال صورتجلسات به این اداره بود.

در پایان فرامرز رادمنش رئیس اداره ، ابلاغ احکام جدید اعضای شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان را به ایشان تقدیم کرد .

خاطر نشان می گردد این جلسه ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۵ شهریور و در راستای تجلیل از خادمان فرهنگی شهرستان در هفته دولت برگزار گردید.

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *