اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

شنا در استخر کشاورزی گرگاب جان تبعه افغانستانی ۲۵ ساله را گرفت

نگهبان تبعه افغانستان پمپ آب یک استخر کشاورزی در صحرای محمود آباد گرگاب سی ام تیرماه ۹۹ در استخر غرق شد

به گزارش شاهین شهری – پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به از سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر در مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ساعت ۱۲:۱۴ با اعلام غرق شدن جوان در استخرآب کشاورزی واقع در گرگاب صحرای محمود آباد به وقوع پیوست.

سر آتش نشان علیرضا ابراهیمی فرمانده عملیات اعلام کرد:
به محض حضور در محل با تجمع افراد و اعلام اینکه  نگهبان پمپ آب استخر مفقود گردیده و احتمال دارد که در درون استخر غرق شده باشد امدادگران به همراه تیم غواصی سریعا با رعایت نکات ایمنی وارد عمل شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی غواصی وارد آب و پس از جستجو، پیکر بی جان جوان را در زیر آب یافته و به بالا انتقال دادند.

شنا در استخر کشاورزی جان تبعه افغانستانی 25 ساله را گرفت

آتش یار دوم مرتضی جهانگیری وقت نیز در این رابطه گفت :
در پی اعلام حادثه سریعا تیم عملیات و تیم غواصی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی به محل حادثه اعزام و پس از بررسی چگونگی بروز حادثه و ارزیابی موقعیت غواصان با حمایت وارد استخر آب شدند پس از جستجو و یافتن بدن بی جان جوان ۲۵ساله  را از استخر خارج و در اختیار عوامل اورژانس ونیروهای انتظامی قراردادند.

آتش پاد دوم مجتبی رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی در این رابطه گفت :
 نصب نرده بان شناور دایم، وجود طناب نجات، وسایل کمک‌های اولیه و مجهز شدن استخر به تیوپ به تعداد مناسب در داخل استخر‌های با عمق بالای یک و نیم متر  و جلوگیری جدی از تردّد افراد غیر مسئول در محوطه استخر‌ها، از ویژگی‌های یک استخر کشاورزی استاندارد است.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

به مناسبت دهه فجر دو نمایشگاه هنری سیاه قلم و اقتصادی صنایع دستی و مشاغل خانگی در شهر گرگاب باحضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افتتاح گردید.

افتتاح نمایشگاه‌های هنری و اقتصادی در شهر گرگاب شهرستان شاهین شهر به مناسب دهه فجر

🔶 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران، با حضور سید محمد رضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ،نمایشگاه آثار سیاه قلم هنرمندان در محل فرهنگسرای روح الامین و نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل‌خانگی با ۲۷ غرفه در محل حمام موزه شهر گرگاب گشایش یافت. 🔶 زمان برپایی هر دو نمایشگاه از ۱۴ بهمن لغایت ۲۲ بهمن و بازدید برای عموم آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *