اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نشست خبری مشترک امام جمعه شاهین شهر و فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با محوریت رونمایی از تندیس شهیده کمایی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، نشست خبری مشترک امام جمعه شاهین شهر و فرماندارشهرستان و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با محوریت رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی در محل فرمانداری برگزار شد.

امروز شنبه ۲۹ شهریور ماه ،نشست خبری مشترک امام جمعه  شاهین شهر و فرماندارشهرستان و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت رونمایی از تندیس شهیده کمایی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در آغاز ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و تقدیر از اقدامات امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و فرمانده سپاه شاهین شهر در راستای ساخت و نصب تندیس شهید زینب کمایی شهیده عفاف و حجاب شهرستان ، این نشست خبری را به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید زینب کمایی اعلام کرد و از خبرنگاران خواست تا پس از بیانات امام جمعه و فرماندار شاهین شهر ، سئوالات خود را مطرح نمایند .

حجه الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در ادامه این نشست ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و تسلیت ایام محرم و صفر ، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و با اشاره به ساخت و نصب تندیس شهید زینب کمایی ، آن شهید را نماد مناسبی برای حجاب و عفاف شاهین شهر دانست و اظهار داشت : نمره حجاب و عفاف شاهین شهر در اذهان عمومی خوب نیست لذا اصحاب رسانه باید تلاش کنند این ذهنیت را با پوشش خبری مناسب اصلاح کنند .

امام جمعه شاهین شهر تاکید کرد : اصحاب رسانه با عمل به آیه آخر سوره عصر ” تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر ” می توانند یک سر و وگردن از بقیه جلوتر باشند . وی تصریح نمود : فرامین الهی به عنوان نمونه در حجاب و عفاف امری تغییرپذیر نیست ولی فرامین و فرضیه های بشری قابل تغییر است لذا براحتی می توان در راستای انتشار پیام های آسمانی کار کرد .

در ادامه تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با تقدیر از مسئولان فرهنگی شهر به منظور اقدامات آنان در ساخت و نصب تندیس شهید زینب کمایی و خیر مقدم به خبرنگاران و حاضرین برگزاری این نشست را در آستانه هفته دفاع مقدس به منظور گرامیداشت شهدای دفاع مقدس ، رونمایی از تندیس شهید کمایی و یادواره آن اعلام کرد و اظهار داشت : قریب به ۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان داریم و همه کمیته ها و برنامه مشخص شده است که یک نسخه از آن جهت پوشش خبری تحویل گردید .

فرماندار شاهین شهر تأکید کرد : با توجه به اوج گیری موج سوم شیوع بیماری کرونا عقل حکم می کند که برنامه ها مناسب با این شرایط باشد لذا در صورت اعلام وضعیت قرمز و مصوبه ستاد مبارزه و کرونا زمانبندی برنامه های تغییر خواهد کرد .

سرهنگ جهانگیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر نیز با تقدیر از تلاشهای شهرداری شاهین شهر در راستای ساخت و نصب تندیس شهید کمایی و همچنین تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اقدامات فرهنگی و اجرایی در این زمینه زمان برگزاری یادواره شهید کمایی را از ساعت ۹ الی ۱۱ روز چهارشنبه ۲ مهر ماه اعلام کرد و از رونمایی تندیس بعد از اتمام مراسم خبر داد . میهمان ویژه این مراسم نیز سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام گردید .

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *