اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

بررسی وضعیت نگهداری فضای سبز شاهین شهر با حضور اساتید برجسته استان اصفهان

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۶ وضعیت نگهداری فضای سبز شاهین شهر با حضور جناب آقای دکتر اعتمادی و  جناب آقای دکتر شریعتمداری اعضاء محترم هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان و آقای مهندس جلالی عضو هیئت علمی و مربی پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت. در این بازدید و نشست علمی که با حضورسرپرست حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری، مدیرعامل و کارشناسان اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شد،  هرس و سربرداری درختان در سال ۱۳۹۸ و نحوه آبیاری و تغذیه گیاهی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

اساتید حاضر در بازدید ضمن اعلام رضایت از عملکرد سازمان با توجه به محدودیت های اقلیمی و بحران کم آبی، با کاشت چمن در هر نقطه از شهر مخالفت نموده و تداوم انجام سربرداری درختان وسک و نارون در سال جاری واجرای چالکود رفیوژهای خیابانی، مهمترین موارد اجرایی بود که مورد تأیید و تأکید قرار گرفت.

شایان ذکر است بهره گیری از ضایعات فضای سبز به عنوان کودآلی جهت اصلاح بستر کاشت گیاهان و همچنین به عنوان مالچ در سطوح فضای سبز مورد بررسی و مقرر شد استفاده مجدد از ضایعات در دستور کار سازمان قرار گیرد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *