اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

دومین جلسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران فضای مجازی شاهین‌شهر در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دومین جلسه هم اندیشی و هماهنگی با مدیران فضای مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه پنجشنبه گذشته دومین جلسه هم اندیشی و هماهنگی با مدیران فضای مجازی شهرستان شاهین شهر و میمه در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

در این جلسه محمودی مسئول واحد مطبوعات اداره متبوع پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، به حاضرین جلسات خیر مقدم گفت و ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل و تأکید بر رعایت قوانین و مقررات موجود ، نسبت به انتشار تصاویر و اخبار در فضای مجازی به برخی از نکات اشاره کرد.

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه به جناب آقای شفیعی مسئول هماهنگی یادواره شهیده زینب کمایی و فعالان رسانه های مجازی خیر مقدم گفت و در خصوص مراسم رونمایی شهیده زینب کمایی یادآور شد : از دو سال گذشته تا کنون ، جلسات زیادی برای تهیه و ساخت تندیس شهیده زینب کمایی برگزار شده است و این تندیس به لطف الهی در سوم مهر ماه رونمایی خواهد شد. لذا با توجه به حضور مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی شایسته است مدیران فضای مجازی در این رویداد بزرگ فرهنگی، همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند .

در ادامه این جلسه ، مسئول هماهنگی یادواره شهیده زینب کمایی ، ضمن تقدیر از فعالیت برخی از مدیران رسانه های مجازی در راستای معرفی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، به حقوق شهدا بر مردم اشاره کرد .

شفیعی در ادامه بخشی از زندگینامه شهیده زینب کمایی و کیفیت شهادت آن بانو را برای حاضرین بازگو کرد و اظهار داشت : به حول و قوه الهی مراسم رونمایی از تندیس شهیده زینب کمایی در روز پنجشنبه سوم مهر ماه و همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می گردد و این جلسه به منظور همکاری و هماهنگی مدیران فضای مجازی شهرستان در راستای معرفی آن شهیده و انتشار اخبار مراسم رونمایی است .

در پایان هر یک از مدیران پیامرسان های اجتماعی حاضر در جلسه با اظهار پیشنهادات خود ، ضمن اعلام آمادگی ، نحوه همکاری خود را با توجه به کیفیت رسانه خود مطرح نمودند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

ریاست شورای شهر شاهین شهر : عوارض و پول آلایندگی پیشکش خودتان !

ریاست شورای شهر شاهین شهر : عوارض و پول آلایندگی پیشکش خودتان !

🔹 حسین شاهزاده فرد - عضو و ریاست آخرین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شاهین شهر ، با اعلام نارضایتی نسبت به عدم پرداخت 30 ماه عوارض آلایندگی توسط پالایشگاه و همچنین توسعه 13 طرح تولیدی در پالایشگاه ، ادعای این هولدینگ  را بر خلاف واقعیت و مغایر با صنعت سبز دانست.
🔹 ما می گوییم توسعه ندهید و آلودگی هوا ، آب و خاک ایجاد نکنید ، عوارض و پول آلایندگی پیشکش خودتان! 🔹 فرماندار شاهین شهر میزان پرداخت از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری شاهین شهر در شش ماهه اول سال 1403 را بیش از 181 میلیارد تومان عنوان کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *