اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

دیدار جمعی از از مسولین شهرستان به همراه امام جمعه محترم شاهین شهر از مسجد جوادالائمه(ع) شهرک میلاد

 در ادامه بازدید هفتگی از مساجد شهر در روز سه شنبه‌های مهدوی، سه شنبه هشتم مهرماه ۹۹ جمعی از از مسولین شهرستان به همراه آمام جمعه محترم شاهین شهر از مسجد جوادالائمه(ع) شهرک میلاد دیدار نموده و در خصوص مشکلات مطرح شده به بیان راهکار و قول مساعدت جهت رفع مشکلات مطرح شده پرداختند.

گروه مسولین حاضر در این بازدید، به شرح ذیل بودند:

🔵 امام جمعه محترم شاهین شهر، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هاشمی

🔵 مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا احمدی

🔵 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بابایی

🔵 نماینده ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جناب سرگرد موگویی

🔵 معاونت فرهنگی سپاه ناحیه شاهین شهرجناب سرهنگ میرزایی

🔵 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جناب آقای رادمنش

🔵 رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان جناب آقای طاهریان

🔵 مسئول امور شهری شهرداری شاهین شهر جناب آقای صارمی

مسولین ضمن بازدید از کانون نورالهدی مسجد جواد الائمه علیه السلام از خانواده شهید حق شناس تجلیل به عمل آوردند .

این جلسه فرهنگی از ساعت چهار و نیم بعد از ظهر پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و با ارائه گزارشی از مسعودی نماینده هیئت امنای مسجد ادامه یافت .

وی ضمن خیر مقدم به میهمانان ، گزارش مختصری از فعالیت های مسجد ارائه داد و گفت : این مسجد از سال ۹۳ تاسیس گردید و از همان ابتدا با کمک برخی طلاب ، نیروهای جوان زیادی به مسجد جذب شدند .

نقدی مدیرمسئول کانون نورالهدی نیز در ادامه ، ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور مسئولین در مسجد به برخی از فعالیت های فرهنگی کانون از جمله ، تشکیل حلقه های تربیتی ، کلاسهای احکام ، آموزش گروه سرود ، اردوهای فرهنگی و سایر فعالیتها اشاره کرد و اعلام داشت : نیاز ما در حال حاضر ، درصورت امکان نیروهای فکری خوب و تشکیل اتاق فکر است .

مسئول واحد خواهران نیز گزارشی از برگزاری کلاسهای فرهنگی و کمک های معیشتی به نیازمندان ارائه داد .

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با تقدیر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری نورالهدی ، به امتیازات و ویژگی های سامانه یکپارچه بچه های مسجد اشاره کرد و از اعضای کانون خواست تا توجه بیشتری به این سامانه داشته باشند .

حجه الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر ضمن تقدیر و تشکر از آحاد فعالان مسجد ، شناسایی نیازمندان و اعلام آنها را ضروری دانست و تاکید کرد : همه فعالیت های مسجد باید حول امام جماعت باشد .

خاطر نشان می گردد مابین نماز مغرب و عشاء از خانواده شهید حق شناس و همسر بانی مسجد جواد الائمه علیه السلام ضمن اهداء هدیه ، تجلیل به عمل آمد .

در این دیدار همچنین امام های جماعت مسجد،حجت اسلام حاج آقا هاشمی زاده و حجت الاسلام  موسوی، هیئت امنای محترم مسجد، مسئولین کانون فرهنگی و مسئولین پایگاه بسیج مسجد جواد الائمه علیه السلام به گفت و گو با مسولین پرداختند و در پایان امام جمعه محترم نیز از زحمات فعالین مسجد تقدیر و تشکر کردند و در خصوص مشکلات مطرح شده قول مساعدت و همکاری دادند و مقرر شد هریک از مسئولین محترم پیگیری های لازم را در جهت حل مشکلات انجام دهند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *