اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تقدیر استاندار اصفهان از شاغلین ایثارگر در استانداری، فرمانداری‌ها و سازمان‌های وابسته

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۱۳۵ نفر از شاغلین ایثارگر در استانداری، فرمانداری های استان و سازمانهای وابسته با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.

متن لوح تقدیر استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:

هفته ی دفاع مقدس بیان گر خاطره های به یادماندنی از حماسه و دلاوری های مردم و رزمندگان در حفظ دستاوردها و ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران می باشد.

این هفته یادآور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را داشت اما با نصرت و یاری الهی و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)و رشادت ها، ایثارومقاومت فرزندان خدا جوی این مرز و بوم اندیشه ی پلید و شوم تجاوز گران را محو کرده و اذهان مردم دنیا را در حقانیت ملت ایران اسلامی اثبات نمود.

به یقین تاریخ ایران به داشتن بزرگ مردانی چون شما به خود می بالد و همواره رشادت ها و از خود گذشتگی هایتان در ذهن و خاطره ها باقی و بالنده خواهد ماند.

اینجانب فرا رسیدن چهلمین سالروز هفته ی دفاع مقدس را گرامی داشته و طلیعه ی این هفته را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)،خانواده های محترم شهدا، جانبازان وایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و از ایزدمنان توفیقات روز افزون برای جناب عالی خواستارم.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *