اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افزایش ۹۸ درصدی کشف کالای قاچاق در شهرستان شاهین شهر و میمه از ابتدای سال تا کنون

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:

از ابتدای سال تاکنون با افزایش ۹۸ درصدی کشفیات قاچاق روبرو بوده‌ایم.

سرهنگ علی صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان اقدامات خوبی شده که در حوزه بروز جرائم خشن با کاهش ۱۰۰ درصدی، دستگیری اراذل و اوباش با افزایش ۳۰ درصدی و در تصادفات فوتی با کاهش ۹۲ درصدی نسبت به پارسال روبرو بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون افزایش ۹۸ درصدی کشفیات قاچاق را داشته‌ایم، افزود: همچنین افزایش ۲۶ درصدی کشف موادمخدر، افزایش پنج درصدی دستگیری معتادان متجاهر، کاهش سه درصدی وقوع سرقت، افزایش ۹ درصدی کشفیات اموال مسروقه و افزایش ۳۹ درصدی دستگیری سارقان از دیگر اقدامات کنترلی نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان، نزدیک به شش هزار خودرو و موتورسیکلت شماره‌گذاری و تعویض پلاک شده است.

وی علت بیشتر تصادفات در شهرستان را فقدان رعایت حق تقدم و فاصله طولی و بی‌توجهی در گردش به چپ نام برد و از شهروندان خواست در این سه مورد دقت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: امسال شعار هفته نیروی انتظامی با هم برای امنیت و سلامت است و با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با محدودیت اجرا می‌شود.

وی گفت: استقرار عوامل انتظامی در مناطق حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، افزایش فوریت‌های سامانه ۱۱۰ برای‌خدمت رسانی به شهروندان، پاکسازی نقاط آلوده و پارک‌ها به صورت هفتگی و جمع‌آوری معتادان متجاهر، شناسایی نقاط آلوده در طرح امنیت محله محور بخشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای تحقق امنیت شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: شهروندان گزارش هر گونه مشکل در سطح شهر یا خبرهای خود را می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *