اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

پری تبار - سرپرست شهرداری شاهین شهر:
هسا ۸۰ میلیارد | ادارات دیگر ۴۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند.

شهردار شاهین شهر پری تبار همچنین از ادامه ۳۰ پروژه شهرداری خبر داد و گفت: مترو شاهین شهر با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و با پیشرفت ۱۵ درصدی روبرو هستیم.

شهردار جدید شاهین شهر در جلسه امروز صبح شورای اداری شهرستان با اشاره به بودجه ۲۸۴میلیاردتومانی شهرداری شاهین شهر، اظهارکرد: بودجه مذکور مطلوب نیست و باید با جلساتی که با اعضای شورای شهر در نظر می گیریم، بودجه مذکور را افزایش دهیم.

احمدرضا پری تبار تصریح کرد: با این بودجه باید ماهی ۲۴ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم.

وی ادامه داد: در طی ۷ماه گذشته باید مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان وصول می‌شد که ۹۳ میلیار تومان وصول شده و ۷۵ میلیارد تومان کسری بودجه داریم.

شهردار شاهین شهر این را هم اضافه کرد که با توجه به شرایط اقتصادی حاضر و تاکید استاندار اصفهان مبنی بر پرداخت حقوق کارمندان بدون در نظرگرفتن موارد رفاهی و اضافه کاری، ما توانستیم حقوق و مزایای همه کارمندان و حتی بسته های حمایتی را پرداخت کنیم.

پری‌تبار همچنین از ادامه ۳۰ پروژه شهرداری خبر داد و افزود: مترو شاهین شهر با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و با پیشرفت ۱۵ درصدی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر انعقاد قرارداد برای ۱۰ پروژه دیگر به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار داریم.

سرپرست سابق شهرداری شاهین شهر از کاهش چشم گیر صدور پروانه ساختمانی خبر داد و افزود: مواردی هم که اقدام به اخذ پروانه ساخت کردند به دلیل شرایط اقتصادی و عدم توانایی در پرداخت اقساط درخواست امحال می کنند.

پری تبار همچنین خطاب به مسئولین گفت: دو سال از فرصت خوب دولت برای “سامانه سماد” می گذرد که در این طرح دولت پرداخت بدهی های ارگان های دولتی را بر عهده گرفته است و ما نیز مکاتبه های لازم را انجام دادیم.

وی همچنین از بدهی ۸۰ میلیارد تومانی هسا و همچنین بدهی ۴۰ میلیارد تومانی بقیه ادارات به شهرداری خبر داد و افزود: در این شرایط اقتصادی بی انصافی که از این موضوع مهم به سادگی عبور کنیم چرا که اخیرا دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای بدهی های ارگان ها در نظر گرفته است که اگر ما از آن استفاده نکنیم، شهرداری دیگر بهره می برند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *