اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اتصال متروی اصفهان به شاهین شهر در آینده‌ ی نزدیک

طرح اتصال متروی اصفهان به شاهین شهر به سازمان برنامه و بودجه ارسال و پس از تصویب و اجرایی شدن، مترو اصفهان به زودی به شاهین شهر متصل می شود.

غراوی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور که به دعوت جناب آقای حاجی به منطقه سفر کرده بود عصر یکشنبه ۲۰ ام تیرماه ۱۴۰۰ از مسیر مورد مطالعه متروی شهرستان برخوار به سمت شاهین شهر بازدید کرد.

همچنین ایشان در جلسه ای مشترک با جناب آقای حاجی نماینده شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در محل سالن جلسات شورای شهر شاهین شهر شرکت نموده و در خصوص مترو شاهین شهر شرکت نموده و پیرامون برنامه ریزی های انجام شده به مذاکره و تصمیم گیری پرداختند.

معاون شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید وزارت راه و شهرسازی در بازدید از این طرح با اشاره به اینکه این طرح یکبار در شورای عالی ترافیک کشور به تصویب رسیده گفت: طرح اتصال خط ۲ متروی اصفهان به شاهین شهر با تایید مراجع استانی برای تامین اعتبار به کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه رفته است.

محمد غراوی با بیان اینکه مطالعات اولیه این طرح انجام شده و در حال تهیه نقشه‌های طرح هستیم گفت: برای اجرای این طرح بیش از دوهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده و شهر‌های در مسیر طرح نیز باید سهم خود را بپردازند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده برخوار، شاهین شهر و میمه هم گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار ملی برای این طرح پیش بینی شده که با آغاز اتصال خط یک به متروی اصفهان این بودجه افزایش می‌یابد.

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ شاهین شهری

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 33 نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری 96 معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر تصریح نمود این طرح با هماهنگی مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش طی 5 روز گذشته انجام و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *