اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

حاجی دلیگانی: راهی جز واکسیناسیون همه مردم نداریم

نماینده مردم شهرستالن شاهین شهر و میمه و عضو هیات رییسه مجلس گفت: با استقرار دولت مردمی و همچنین مجلسی که آماده همکاری است باید اقدامات اساسی برای اصلاح زیر ساخت های اقتصادی که الان برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده، صورت بگیرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: انتظار داریم در کمترین زمان ممکن نیاز کشور به ۱۲۰ میلیون دز واکسن به هر نحوی تامین شود.

حاجی دلیگانی: راهی جز واکسیناسیون همه مردم نداریم

اگر می توان با تولید داخل واکسن تامین شود انجام شود و یا اگر نیاز به واردات بیشتر است هم انجام شود، چرا که راهی جز واکسیناسیون همه مردم نداریم.

از مردم انتظار می رود شیوه های پیشگیری را رعایت کنند، مجلس در مراسم تحلیف بستری فراهم کرد که با استقبال هیات های خارجی مواجه شد، این مهم فرصتی برای حضور ایران در بازارهای منطقه است.

وی افزود: از وزیر نیرو می‌خواهم توجه کند خاموشی های اخیر باعث وارد آمدن ضرر و زیان به جان و مال مردم شده است، این خسارات را جبران کند، البته مجلس از این امر نمی گذرد و وزیر باید پاسخگو باشند، لوازم خانگی مردم سوخته است و واحدهای تولیدی خسارت های فراوانی دیده اند

وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی هم به دلیل عدم نظارت در قیمت گذاری سیمان و فولاد که باعث شده اند ۱۰ ها هزار نفر کارگر ساختمانی بیکار شوند باید پاسخگو باشند.

حاجی ادامه داد: از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل بی مدیریتی که باعث شد از یک طرفه نهاده ها در بنادر مانده و از طرف دیگر دام ها گرسنه بمانند نقد داریم و ایشان باید پاسخگوی بی تحرکی در خصوص این موضوع باشد

آقای روحانی باید نسبت به عملکرد ۸ سال گذشته پاسخگو باشند، ما از این موضوع نخواهیم گذشت، چرا درآمد سرانه مردم در این ۸ سال هیچ رشدی نداشت؟ چرا نابرابری در جامعه تشدید شده؟ چرا نرخ تورم بیشتر از نرخ بلند مدت اقتصادی شده است؟ چرا نرخ فقر به ۳۲ درصد رسیده است؟ چرا موجودی سرمایه کشور در این هشت سال ۱۱ درصد کاهش یافته است؟ چرا در یک مورد ۲۱.۳ میلیارد دلار از ارز کشور را حراج کردند؟ چرا بدهی دولت را چندین برابر افزایش داده اند؟ چرا رشد نقدینگی کشور را با ۳۰ درصد انحراف به ۳ هزار و ۴۷۶ هزار میلیارد تومان رسانده اند؟ چرا با خلق پول بدون پشتوانه باعث تورم، سفته بازی، کسب درآمدهای انبوه بدون زحمت شده اند؟ چرا با عدم نظارت بر بانک ها باعث بنگاه داری، تکاثر نقدینگی، لخته شدن ثروت و سکته اقتصادی و بی ثباتی اقتصادی کشور شدند؟

باید پاسخگوی ملت باشند و ما به عنوان نماینده مجلس از این موارد نمی گذریم.

این عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: با استقرار دولت مردمی و همچنین مجلسی که آماده همکاری است باید اقدامات اساسی در همه زمینه ها از جمله مباحث فرهنگی و خصوصا اصلاح زیر ساخت های اقتصادی که الان برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده، صورت بگیرد، برای مثال باید شرایطی فراهم شود تا بانک ها فقط کار بانکداری براساس نظام بانکداری اسلامی انجام دهند، مبنای فعالیت بانک ها باید از ربا خارج شود و به سمت قرض الحسنه و کارمزد دریافتی هدایت شود.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: چاپ اسکناس باید متناسب با پشتوانه، ذخیره طلا و املاک باشد، با عدم خلق پول باید حجم نقدینگی منطقی شود، با حذف سفته بازی سرمایه ها ناگزیر به سمت تولید و خدمات سالم روان شود، با سامان بخشی بورس و حذف دلالان از بورس و تعریف منطقی از افزایش ارزش سهام متناسب با تولید بورس به محلی مطمئن برای تجمیع سرمایه و پشتوانه تولید تبدیل شود، ایجاد ضابطه مندی بر تولید و قیمت گذاری منطقی برای جهش تولید باید اتفاق بیفتد و بازار با ترکیب عمده و خرده فروشی و تعریف سود منطقی بر فروش و نظارت جدی سیستم توزیع باید اصلاح شود.

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ – شاهین شهری ( ایسنا )
جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
گروه سیاسی

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.i r

خبرهای شاهین شهر,خبرهای شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار شاهین شهر,اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه,اخبار سیاسیشاهین شهر,خبرهای اجتماعی شاهین شهر,شاهین شهر, شاهین شهری,وب سایت شاهین شهر,وب سایت شاهین شهری, پایگاه خبری شاهین شهر,پایگاه خبری شاهین شهری,کانال خبری شاهین شهر,کانال اخبار شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

💡 مطالب پیشنهادی

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از ثبت  1035 مورد حیوان گزیدگی در 9 ماهه اول سال 1402 و هزینه کرد 48160 یورو در سال 1401 جهت درمان موارد حیوان گزیدگی این شهرستان خبر داد.

گزارش ۱۰۳۵ مورد حیوان گزیدگی در شهرستان شاهین شهر و میمه در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ | بیماری هاری را جدی بگیرید

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه حیوان گزیدگی در سال 1401 بیش از 50 درصد نسبت به سال 1400 افزایش یافته است ادامه داد: هزینه کرد واکسن و سرم هاری جهت درمان موارد حیوان گزیدگی سال 1401 در شهرستان شاهین شهر و میمه ، 48160 یورو علاوه بر هزینه‌های پرسنلی و سایر مواد مصرفی بوده است. مهندس محسن میرزاخانی ضمن اشاره به اینکه در سال 1401 تعداد 918 مورد حیوان گزیدگی در شهرستان داشته ایم ، افزود : در 9 ماهه نخست سال 1402 این رقم به 1035 مورد افزایش یافته که از کل آمار سال 1401 نیز بیشتر است. میرزاخانی با تاکید مجدد به اینکه کلیه پستانداران ( شامل اهلی و وحشی) حامل ویروس هاری هستند ،از همشهریان محترم درخواست نمودند در صورت گزش یا پنجه کشی توسط حیوانات اهلی یا وحشی بلافاصله محل گزش را به مدت حداقل 15 دقیقه با آب و صابون شستشو داده و سریعاً به مراکز پیشگیری از هاری شهرستان به شرح ذیل مراجعه نمایند:                                                                      مرکز پیشگیری از هاری شاهین شهر واقع در «مرکز بهداشتی درمانی شهید سرخوش واقع در خیابان بهداری» : «آنکال روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری : آقای مومنی - در 15 روز اول ماه 09135632143 و آقای صابریان در نیمه دوم ماه  09139087108 » مرکز پیشگیری از هاری منطقه میمه واقع در «مرکز بهداشتی درمانی وزوان» : «آنکال روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری : آقای زمانی فر 09131035315»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *