اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

گردهمایی نمایندگان گروهها،اقشار و اقوام مختلف شهرستان

گردهمایی نمایندگان گروهها،اقشار و اقوام مختلف شهرستان با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر ومیمه، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان در گردهمایی نمایندگان گروهها، اقشار واقوام مختلف شهرستان با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،طی سخنانی با تبریک ولادت بزرگ بانوی جهان اسلام و روز زن و همچنین بزرگداشت میلاد ارزشمند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از همه مردم ایران بویژه شهرستان شاهین شهر و میمه به جهت حضور در حماسه ملی ۲۲ بهمن تقدیر و اجرای این مهم را نشان از توجه آنان به منافع و اقتضائات ملی، ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حثیت عمومی و پاسداشت افکار عمومی جامعه دانست .

فرماندار شهرستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سی و هفتمین انتخابات در کشور، از انتخابات به عنوان نماد جمهوریت نظام و تعیین سرنوشت مردم به دست خود شان نامبرد.

وی با بیان پیشگامی بیش از یک قرن کشور ایران در مسیر دستیابی به استقلال، آزادی و پیشرفت گفت: این مهم در بستر انقلاب شکوهمند اسلامی با دو محتوای جمهوریت و اسلامیت مطرح و دارای مواضع استوار و محکمی در عرصه ادبیات و سیاست جهانی می باشد.

اسفندیار تاجمیری فرماندار در ادامه گفت: مقوله امنیت در کنار مشارکت مردم در ادوار و حضور در صحنه های مختلف پیوندی ناگسستنی است.

فرماندار در ادامه خواستار اهتمام به نهاد انتخابات هم از جایگاه مسئولیت و هم در جایگاه فردی شد و بر پاسداشت آن تاکید نمود.
وی همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ارزشمند دانست چرا که این مهم از منظر حاکمیتی، امنیتی، سیاست خارجی، شئون بین المللی و داخلی کشور، تقویت انسجام و پویایی قابل توجه می باشد و حاوی پیام اقتدار و انسجام کشور، حاکمیت و مردم به جامعه بین المللی می باشد.

تاجمیری در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهرستان ضمن بی طرفی کامل در انتخابات تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا انتخاباتی سالم و قانونی برگزار نماید افزود: به یاری خداوند این مهم در مسیر اجرای کامل قانون فارغ از هر گونه نتیجه عملیاتی خواهد شد.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه ضمن تبیین و تشریح وضعیت و روند اجرایی انتخابات در شهرستان گفت: اقدامات و فعالیت هایی انتخاباتی بر اساس روز شمار انتخابات و با همکاری ارکان مختلف از جمله ستاد انتخابات، هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، حوزه امنیتی و انتظامی و حوزه پشتیبانی در کل مجموعا به عددی بالغ بر ۴۵۰۰ نفر در حال انجام و پیگیری می باشد.

فرماندار گفت: برای کلیه عوامل اجرایی انتخابات با هدف تبیین وتشریح قانون انتخابات و تعیین مسئولیت ها جلسات متعددی برگزار شده است.
اسفندیار تاجمیری افزود: نشست های مناسبی با حضور مقامات معنوی، قضایی و سیاسی و نامزدهای انتخابات برگزار شده که در آن جلسات انتظارات و بایدها ونبایدهای انتخاباتی مطرح و تلاش شده گفتمان مشترکی با محوریت قانون، در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور ایجاد گردد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه با اشاره به رقابت ۹ نامزد در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه/برخوار گفت:۱۹۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه تجهیز شده که از این تعداد ۱۲۳ شعبه متعلق به شهرستان شاهین شهر و میمه است، همچنین در حوزه های فرعی اقلیت های مذهبی نیز در حوزه ارامنه جنوب ۲نامزد و در حوزه انتخابیه ارامنه آشوری و کلدانی ۳ نامزد با یکدیگر رقابت می کنند.
فرماندار شهرستان با بیان اینکه واجدان شرایط برای اخذ رای در شهرستان شاهین شهر ومیمه براساس اعلام رسمی ۱۶۸ هزار و ۸۰ نفر هستتند افزود: از این تعداد ۸۵ هزار و ۲۱۴ نفر را بانوان و ۸۲ هزار و۸۶۶ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه گفت: انتظار ما از نمایندگان گروهها، اقشار و اقوام مختلف شهرستان این است که با وجود اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه دست اندر کاران انتخابات شهرستان، در عین وجود برخی دغدغه ها و نارضایتی ها حاصل از مشکلات اقتصادی، برای جلب مشارکت حداکثری تلاش نمایند و این پیام و مسئولیت اجتماعی را به خوبی انعکاس دهند تا بتوانیم این امر و مسولیت شرعی، اعتقادی و قانونی را در دوم اسفند ماه باشور و نشاط و امیدواری برگزار نماییم.

 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *