اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

درختان شاهین شهر مجهز به پلاک هوشمند خواهند شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر از آغاز طرح پلاک کوبی و شناسنامه دارکردن درختان شهر با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع از درختان و حفظ و گسترش فضای سبز خبر داد.

درختان شاهین شهر مجهز به پلاک هوشمند خواهند شد - پلاک کوبی درختان - پلاک هوشمند درختانبه گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر، کاووس حقانی | ریاست سازمان مذکور با اشاره به اینکه درختان در فضای سبز شهری از اهمیت بالایی برخوردار هستند افزود : در این راستا طرح پلاک کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان شهر با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع درختان و حفظ و گسترش فضای سبز در شاهین شهر آغاز شده است.

حقانی ادامه داد : این طرح برای مدیریت بهینه درختان بصورت مکان مند تهیه شده است و لذا قابلیت آن را دارد که شهروندان با حضور در محل قرار گرفتن درختان، با استفاده از تبلت یا موبایل به اطلاعات درختان دسترسی داشته باشند.

ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر، از دیگر مزایای شناسنامه دار شدن درختان را جلوگیری از قطع غیر قانونی، مدیریت آنلاین درختان، مشخص کردن سن درخت، تعداد و انواع گونه، شناسایی آفات و بیماری های گیاهی، اطلاعات مکانی و … عنوان نمود.

کاووس حقانی در پایان ضمن اشاره به اهمیت نقش مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری، از شهروندان درخواست نمود ، جهت همکاری با شهرداری در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خصوص آسیب زدن به درختان و فضاهای سبز شهری، از طریق شماره ۱۳۷ کارشناسان شهرداری را مطلع نمایند.

پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA
کارگروه مدیریت شهری | ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز 1403 | کاهش 19 درصدی سرقت و 12 درصدی تصادفات سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد.

دستاورد ویژه پلیس شهرستان شاهین شهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ | کاهش ۱۹ درصدی سرقت و ۱۲ درصدی تصادفات

سرهنگ هادی کیان مهر | فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کاهش 19 درصدی وقوع انواع سرقت و کاهش 12 درصدی وقوع تصادفات شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 1403 خبر داد. وی همچنین به افزایش 9 درصدی دستگیری سارقین و  17 درصدی کشف پرونده های سرقت در شهرستان شاهین شهر در نوروز امسال در نتیجه اجرای مرتب طرح های ارتقاء امنیت محلات خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *