اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

به مناسبت روز زن و با تاکید بر توجه به افزایش جمعیت ؛
فرماندار از بانوان دارای سه فرزند شاغل در ادارات شهرستان شاهین شهر و میمه تقدیر کرد

فرماندار شاهین شهر : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان هویت و استقلال یافتند و این نگاه منبعث از آموزهای اسلامی بود که در کلام  و رفتار امام راحل (ره) متبلور شد | زنان به جایگاه اصلی خود برگشتند و در حال حاضر دوشادوش مردان در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند | از رابطین بانوان در ادارات توسط فرماندار تجلیل به عمل آمد و همچنین با تاکید بر توجه به افزایش جمعیت ، از بانوان دارای سه فرزند به بالا به صورت ویژه با اهداء جوایزی تقدیر کرد.

در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) آقای کاظمی طباء ، فرماندار با جمعی از رابطین بانوان ادارات شهرستان دیدار و گفتگو و از رابطین بانوان در ادارات تجلیل و از بانوان دارای سه فرزند به بالا به صورت ویژه با اهداء جوایزی تقدیر کرد.

فرماندار از بانوان دارای سه فرزند شاغل در ادارات شهرستان شاهین شهر و میمه تقدیر کرد

در این دیدار فرماندار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و ولادت بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران به نقش زنان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و صحنه‌های دفاع از نظام اشاره کرد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان هویت و استقلال یافتند و این نگاه منبعث از آموزهای اسلامی بود که در کلام  و رفتار امام راحل (ره) متبلور شد.

ایشان افزود: امروز به برکت انقلاب زنان به جایگاه اصلی خود برگشتند و در حال حاضر دوشادوش مردان در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند.

فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام بر حفظ کرامت این نهاد مقدس تاکید کرد و افزود: زنان ما باید در کنار نقش آفرینی اجتماعی از نهاد خانواده غافل نشوند و نقش خود را به عنوان یک مادر و یک همسر ایفا نمایند.

خاطر نشان می‌شود در پایان از رابطین ادارات توسط فرماندار تجلیل به عمل آمد فرماندار همچنین با تاکید بر توجه به افزایش جمعیت از بانوان دارای سه فرزند به بالا به صورت ویژه با اهداء جوایزی تقدیر کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ – شاهین شهری ( پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه )

جدیدترین و کامل ترین اخبار شهرستان شاهین شهر و میمه

رسانه خبری، فرهنگی و اجتماعی شاهین شهری
کار گروه اجتماعی و مدیریت شهری

وب سایت خبری شاهین شهر
www.shahinshahri.ir

کانال خبری شاهین شهر (اینستاگرام شاهین شهر)
به اجتماع بزرگ مجازی شاهین شهری ها در اینستاگرام بپیوندید:

@shahinshahri.ir

ارسال مطلب به دیگران :
حراج %10+%25 جشنواره پاییزی نوین‌چرم در فروشگاه‌ها و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *