اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

گیتی پسند برای رسیدن به فینال در ساوه می‌جنگد

گیتی پسند برای رسیدن به فینال در ساوه می‌جنگد

ایسنا/اصفهان در نخستین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال تیم سن ایچ ساوه میزبان گیتی پسند اصفهان است.

.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به یکدیگر رسیدند که دیدار نخست آن‌ها روز دوشنبه (۵ اسفند) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فجر شهر ساوه برگزار خواهد شد.

.

به گزارش ایسنا، گیتی پسندی‌ها لیگ را با ۵۴ امتیاز و در رده دوم جدول رقابت‌ها به اتمام رساندند. آن‌ها همچنین در دور نخست پلی‌آف، کار تیم سوهان محمد سیما قم را در ۲ بازی ابتدایی یکسره کردند تا به راحتی در نیمه‌نهایی حاضر شوند.

.

در آن سمت تیم سن‌ایچ ساوه لیگ را با ۳۹ امتیاز و در رده ششم به پایان رساند. شاگردان اصغری مقدم در مرحله اول پلی‌آف، برابر فرش آرا مشهد قرار گرفتند و پس از یک برد و یک باخت، در بازی سوم در ضربات پنالتی بر تیم فرش آرا غلبه کرد.

.

در دو بازی رفت و برگشت دو تیم در لیگ برتر این شاگردان حمید بیغم بوده‌اند که با نتایج ۳ بر صفر و ۴ بر ۳ پیروز شده‌اند.

.

هر دوتیم برای این دیدار اهداف خود را پیگیری خواهند کرد. ساوجی‌ها در شهر خود بازی می‌کنند و با ترکیب جوان خود می‌خواهند، حداکثر استفاده را از بازی در زمین خود ببرند. در آن سمت میدان حمید بیغم که بازیکنان جوان و باتجربه‌های خوبی را کنار یکدیگر قرار داده است و می‌خواهد در کمترین زمان ممکن به فینال مسابقات برسد.

.

اسماعیل کمربسته به همراه ولی امجدی، رضا کیامنش و میلاد امیری وظیفه قضاوت این دیدار را به عهده دارند. همچنین علیرضا رجبی ناظر داوری این بازی خواهد بود.

.

همچنین تیم‌های ستارگان ورامین و مس سونگون دیگر تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی هستند و بازی برگشت این مرحله نیز دهم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *