اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

درختان شاهین شهر مجهز به پلاک هوشمند خواهند شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر از آغاز طرح پلاک کوبی و شناسنامه دارکردن درختان شهر با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع از درختان و حفظ و گسترش فضای سبز خبر داد.

درختان شاهین شهر مجهز به پلاک هوشمند خواهند شد - پلاک کوبی درختان - پلاک هوشمند درختانبه گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر، کاووس حقانی | ریاست سازمان مذکور با اشاره به اینکه درختان در فضای سبز شهری از اهمیت بالایی برخوردار هستند افزود : در این راستا طرح پلاک کوبی و شناسنامه‌دار کردن درختان شهر با هدف دستیابی به بانک اطلاعات جامع درختان و حفظ و گسترش فضای سبز در شاهین شهر آغاز شده است.

حقانی ادامه داد : این طرح برای مدیریت بهینه درختان بصورت مکان مند تهیه شده است و لذا قابلیت آن را دارد که شهروندان با حضور در محل قرار گرفتن درختان، با استفاده از تبلت یا موبایل به اطلاعات درختان دسترسی داشته باشند.

ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر، از دیگر مزایای شناسنامه دار شدن درختان را جلوگیری از قطع غیر قانونی، مدیریت آنلاین درختان، مشخص کردن سن درخت، تعداد و انواع گونه، شناسایی آفات و بیماری های گیاهی، اطلاعات مکانی و … عنوان نمود.

کاووس حقانی در پایان ضمن اشاره به اهمیت نقش مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری، از شهروندان درخواست نمود ، جهت همکاری با شهرداری در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خصوص آسیب زدن به درختان و فضاهای سبز شهری، از طریق شماره ۱۳۷ کارشناسان شهرداری را مطلع نمایند.

پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA
کارگروه مدیریت شهری | ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.

برگزاری همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال » در شاهین شهر | ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌ و کار و بازاریابی

به گزارش شینا | SHINNA از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ؛ «مهارت‌آفرینی در حوزه دیجیتال»، «آیندۀ کارآفرینی با ظهور هوش مصنوعی» و «کسب‌وکار هوشمند و کارآفرینی» سه محوری بود که در همایش «هوش مالی در عصر دیجیتال» ویژۀ فعالان حوزۀ کارآفرینی، کسب‌وکار و بازاریابی و با حضور متخصصان این عرصه، در ساختمان نگارستان شاهین‌شهر برگزار شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *