اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

تجلیل از خانواده شهید مدافع وطن در اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس شاهین شهر

به مناسبت مقارن شدن سالگرد شهادت شهید مدافع وطن | علی خادم با اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس برگزار شده شاهین شهر اصفهان، از خانواده وی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری در طی برگزاری اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس در شاهین شهر، طی آیینی با حضور نادرآخوندی یزدی | مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ، سید محمدرضا کاظمی طبا | فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی|امام جمعه شاهین شهر ، ابریشمی راد | شهردار شاهین شهر و برخی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از خانواده شهید مدافع وطن ، علی خادم به مناسبت مقارن شدن این همایش با چهارمین سالگرد شهادت این شهید گرانقدر تقدیر بعمل آورده شد.

به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع وطن | علی خادم در اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس که در شاهین شهر اصفهان برگزار شد، از خانواده وی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است شهید علی خادم در فاجعه تروریستی سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۷بهمراه جمعی از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع وطن | علی خادم در اولین همایش هوش مصنوعی و متاورس که در شاهین شهر اصفهان برگزار شد، از خانواده وی تجلیل به عمل آمد.

شرح مختصری بر زندگی شهید علی خادم از تولد تا شهادت:

شهید علی خادم متولد ۱۳۵۶ در زرین شهر اصفهان و اولین فرزند خانواده خویش بود

وی قبل از دوران راهنمایی وارد بسیج شد و همواره در امور خیر مشارکت فعالانه داشت. وی پس از اتمام خدمت ضرورت وارد سپاه انقلاب اسلامی ایران شد و به استخدام این نهاد در آمد.

وی مدتی جهت صیانت از حریم اهل بیت (ع) عازم سوریه گشت و پس از چند ماه حضور در سوریه بعد از مجروحیت به ایران بازگشت.

پس از بازگشت از سوریه جهت پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران عازم سیستان و بلوچستان شد. وی در عین شجاعت بسیار مهربان بود و هنگامی که وضعیت معیشت مردم آن دیار را دید، در توان خود برای ایشان کمک هایی فراهم و جمع آوری می‌نمود.

سرانجام هنگامی که که در حال بازگشت از محل خدمت خویش نزد خانواده خود بود در جاده خاش – زاهدان اتوبوس حامل وی و همرزمانش در ۲۴ بهمن ماه ۹۷ مورد حمله تروریستی گروه های تکفیری قرار گرفت و به آرزوی دیرین خویش دست یافت.

شهید علی خادم دو فرزند پسر و یک فرزند دختر از خویش به یادگار گذاشت و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای امامزاده سید محمد خمینی شهر به خاک سپرده شد.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است:

بیانیه دوم سپاه ایران پس از حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل | ۱۴۰۳۰۱۲۶

سپاه پاسداران انقلاب ساسلامی ایران پس از حمله پهپادی و موشکی شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل بیانیه ای مبنی بر علت این حمله و اتمام حجت با مداخله گران در واکنش نظامی میان ایران اسرائیل منتشر نمود.  شرح این بیانیه به شرح ذیل است: جهت مشاهده متن کامل بیانیه دوم سپاه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *