اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

راه های اعلام خاموشی معابر به اداره برق

🟦 راه های اعلام خاموشی معابر به اداره برق چیست ؟ شهروندان گرامی می توانند اعلام خاموشی روشنایی معابر را به دو صورت انجام دهند

🟧 طبق راهنمای منتشر شده از اداره توزیع برق شهرستان شاهین شهر و میمه ، شهروندان گرامی می توانند اعلام خاموشی روشنایی معابر را به دو صورت انجام دهند :

خاموشی معابر

🟧 رفع خاموشی معابر به‌ وسیله تماس با تلفن ۱۲۱ : یکی از راه‌هایی که برای اعلام و گزارش تاریکی و خاموش بودن چراغ‌های کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر وجود دارد، تماس با ۱۲۱ است. تلفن گویای مرکز فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ در تمام ساعات شبانه‌روز و بدون تعطیلی در دسترس شهروندان بوده و مردم می‌توانند با تماس با این شماره قطعی برق، گزارش‌ها و درخواست‌های خود را اعلام کنند. درخواست‌ها می‌تواند شامل حوادث برق، روشنایی معابر، نوسان ولتاژ، قطع مکرر و … باشد. در واقع این سامانه پل ارتباطی تلفنی بین مشترکان و شرکت توزیع برق است.

🟧 اپلیکیشن برق من : یکی دیگر از راه‌های ارتباط با اداره برق منطقه خود، استفاده از اپلیکیشن «برق من» است. برق من یک اپلیکیشن جامع مربوط به اداره برق است و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار علاوه بر امکان مشاهده و پرداخت قبض برق، توانایی گزارش دادن حوادث برق و اعلام خاموشی معابر را نیز خواهید داشت.

لینک دریافت و نصب اپلیکشن برق من : https://bargheman.com/mobile-app

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

با اجرای طرح ضربتی پلیس ؛
۳۳ فروشنده مواد مخدر در شاهین شهر طی ۵ روز شناسایی و دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 33 نفر فروشنده مواد افیونی و جمع آوری 96 معتاد متجاهر با اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر تصریح نمود این طرح با هماهنگی مأموران واحدهای مختلف انتظامی شهرستان و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با پدیده شوم خرده فروشی مواد افیونی و همچین فروپاشی پاتوق های مصرف مواد مخدر در سطح محلات ، پارک ها و تفرجگاه ها و در تداوم اجرای طرح آرامش طی 5 روز گذشته انجام و در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقدار بیش از 3 کیلو انواع مواد مخدر به همراه مقادیری وجه حاصل از فروش مواد افیونی کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *