اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

اجرای آبرسانی به روستای جهاد آباد با ۱۶ کیلومتر لوله گذاری

با مشارکت شرکت آبفا و بنیاد مسکن شاهین شهر ، پروژه آبرسانی به روستای جهاد آباد با ۱۶ کیلومتر لوله گذاری اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری از آبفای منطقه شاهین شهر با مشارکت شرکت آبفا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه ، پروژه آبرسانی به روستای جهاد آباد با ۱۶ کیلومتر لوله گذاری اجرا می شود.

این پروژه که آغاز شده و هم اکنون در حال تکمیل است حاصل مشارکت دو سازمان است که ۸ کیلومتر آن با لوله به قطر ۲۰۰ میلیمتر چدن داکتیل به عهده شرکت آبفا و ۸ کیلومتر دیگر با لوله قطر ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلن به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

شایان ذکر است در تکمیل این پروژه ۱۵۰۰ متر لوله گذاری با لوله ۳۱۵ میلیمتر پلی اتیلن از مخزن ذخیره جدید ۱۰۰۰ متر مکعبی تا روستا نیز در حال انجام است.

لوله گذاری انتقال آب به جهاد آباد شاهین شهر

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

شاهین شهری ها بیش از میانگین استان اصفهان آب مصرف می‌کنند

◾ ریاست آموزش همگانی آبفا استان اصفهان از بالا بودن سرانه مصرف آب توسط شهروندان شاهین شهری نسبت به میانگین مصرف در استان اصفهان خبر داد. ◾ وی افزود : سرانه مصرف آب توسط هر فرد در شاهین شهر 210 تا 220 لیتر در روز است در حالیکه میانگین مصرف در استان اصفهان کمتر از 200 لیتر در روز و حدود 170 لیتر در روز است ، لذا بطور کلی می‌توان گفت که شاهین‌شهر در مقایسه با میانگین استان ، شهری پر مصرف محسوب می‌شود. ◾ مهندس مهران ابوطالبی با اشاره به کمبود منابع آبی و ظرفیت انتقال ادامه داد : مشارکت شهروندان شاهین شهری با مدیریت بهینه مصرف آب همگام با مدیریت راهبردی آبفا در تامین و توزیع آب مورد نیاز ، قطعاً تأثیر ویژه ای در توزیع متناسب ظرفیت انتقال در تمامی محلات شهر و گذر از تنش‌های آبی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *