اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

نامه اعتراضی نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش به نحوه تصمیمات این وزارتخانه در شیوه افزایش حقوق فرهنگیان اعتراض و عنوان کرد که این موضوع را از طریق ابزارهای نظارتی پیگیری می‌کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش اعتراض خود نسبت به نحوه تصمیمات اتخاذشده درباره افزایش حقوق فرهنگیان را اعلام کرد.

متن کامل نامه نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

به نام خدا و با سلام

جناب حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش

طی ده روز گذشته نوع تصمیمات راجع به برخی افزایش‌های پرداختی به فرهنگیان عزیز و خصوصاً نحوه اطلاع‌رسانی و بیان، نه تنها باعث مسرت نشد بلکه موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت و بنده همانطوری که در آخرین جلسه تلفیق هفته گذشته گفتم، این نحو تصمیم‌گیری‌های تعجیلی، ناپخته، بخشی‌نگر  و عدم توجه به آثار و تبعات را ظلم بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانم؛ چراکه هم پول داده شده، هم آبروی نظام که هزاران پیامک رسیده ظرف یک هفته گذشته از سراسر کشور یکی از نشانه‌های آن است.

لذا ضمن همه احترامی که قلباً برای جنابعالی قائل هستم، هشدار می‌دهم اگر این اشکالات رفع نشود در اولین فرصت با شروع فعالیت مجلس (بعد از شکست ویروس منحوس کرونا) با استفاده از ابزارهای نظارتی مجلس وظیفه خود را به انجام خواهم رساند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر و میمه

در یک حادثه رانندگی اتفاق افتاد؛
یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر و میمه

بر اثر واژگونی خودرو فرماندار شاهین شهر در محور انارک – چوپانان در روز پایانی سال 1400 یک نفر جان باخت و چهار نفر هم مصدوم شدند. حال عمومی فرماندار و فرزندانشان نسبتاً خوب است ولی همسر ایشان به علت شدت جراحات وارده در همان محل حادثه فوت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *