اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان و آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان شاهین‌ شهر و میمه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از اختصاص حدود ۲۰۰ تن قیر رایگان و آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده شهرهای گز ، گرگاب ، میمه و وزوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شاهین شهری از اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه ، صادق حاجی با اشاره به اقدامات به عمل آمده برای رفع مشکل معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد: در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب، قیر رایگان برای آسفالت معابر به شهرداری‌ها اختصاص یافت.

وی افزود: در این راستا ابتدا استعلام از شهرداری‌ها مبنی بر ارائه مدارک و مستندات گذرهای خاکی و مضمحل بافت فرسوده بعمل آمد و پس از بارگذاری قرارداد و نقشه‌های معابر در سامانه سبا، اخذ تاییدیه شرکت بازآفرینی شهری و ارائه ضمانت نامه از سوی شهرداری‌ها، حواله قیر صادر شده است.

اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان و آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان شاهین‌ شهر و میمهرئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ، ادامه داد: براین اساس حدود ۲۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده شهرهای گز، گرگاب، میمه و وزوان اختصاص یافت و معابر خاکی آسفالت شدند.

وی در خصوص وضعیت طرح‌های تفصیلی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: از ۶ شهر این شهرستان ۲ شهرِ شاهین شهر و گرگاب دارای طرح تفصیلی بوده و شهرها گز، میمه، لایبید و وزوان در مرحله بررسی طرح تفصیلی قرار دارند که بعضاً نیز در مراحل پایانی و ابلاغ هستند.

اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان و آسفالت معابر بافت فرسوده شهرستان شاهین‌ شهر و میمه

حاجی خاطرنشان کرد: طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محله‌های واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *