اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

مراسم ویژه ایام تعطیلات نوروز ۹۹ برگزار نمی‌شود

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه ، سازمان میراث فرهنگی در بخشنامه ای اعلام کرد: برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا با توجه به لزوم انجام اقدامات تمهیدی و احتیاطی به منظور کاهش شیوع این ویروس خطرناک، مراسم ویژه نوروزگاهی امسال در ایام تعطیلات نوروز برگزار نخواهد شد.

مقتضی است ، ضمن لغو تمامی برنامه های پیش بینی شده در این خصوص از هرگونه اقدام که منجر به تجمع افراد در مراکز گردشگری ، تفریحی و فرهنگی می شود ، اجتناب گردد.

گفتنی است ، از ۳۰ بهمن اولین ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم توسط آزمایشگاه رسمی وزارت بهداشت به ثبت رسید و تا کنون هزاران نفر از مردم در شهرهای مختلف به این ویروس خطرناک مبتلا شدند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

خانه ادیب | آثار تاریخی و گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه

شناسایی بیش از ۲۵۰ اثر تاریخی در شهرستان شاهین شهر و میمه

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی بیش از 250 اثر تاریخی در این شهرستان خبر داد که 50 اثر آن در فهرست میراث ملی ثبت شده و  و 11 اثر نیز جز آثار ناملموس ملی است. | 500 هنرمند در رشته های هنری صنایع دستی  و 6 کارگاه صنایع دستی ثبت شده در شهرستان شاهین شهر و میمه مشغول بکار و یک هنرمند نشان ملی صنایع دستی در رشته میناکاری را داراست. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *