اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تعیین و تکلیف گردید

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان گفت: تامین مسکن خبرنگارانی واجد شرایطی که در فراخوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام کردند با مکاتبه استاندار اصفهان با وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منطبق با تفاهم‌نامه همکاری میان دو وزارتخانه درحال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری « شاهین شهری | شینا SHINNA » به نقل از ایمنا، مجید شمس ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: با توجه به مطالبه به حق اصحاب رسانه استان طی سالیان متمادی مبنی بر تأمین مسکن برای این قشر پرتلاش و پیگیری‌های مکرر همکاران خبرنگار در نشست‌های مختلف با استاندار اصفهان، این مطالبه با تأکید مدیریت استان با جدیت دنبال شد.

وی با بیان اینکه پس از پیگیری‌های صورت گرفته طی ماه‌های اخیر فراخوانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر و خبرنگاران متقاضی در این فراخوان ثبت‌نام کردند، افزود: هم‌زمان با انتشار این فراخوان ، موضوع تأمین زمین به‌عنوان پیش زمینه و مؤلفه اصلی تأمین مسکن، در دستور کار مدیریت استان قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان یکی از چالش‌های مهم استان در طرح‌های مختلف مسکن را تأمین زمین دانست و گفت: با عنایت به اینکه این مشکل در طرح نهضت ملی مسکن شهر اصفهان نیز مطرح بود، الحاقات جدیدی در شورای مسکن استان مطرح و در ماه‌های اخیر در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شد و اکنون این الحاقات در آستانه تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی قرار دارد.

شمس خاطرنشان کرد: برهمین اساس اسامی خبرنگاران واجد شرایطی که در فراخوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام کردند از طریق دو مکاتبه مجزای استاندار اصفهان با وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه تا منطبق بر تفاهم‌نامه همکاری میان دو وزارتخانه در مرحله استعلام و اعلام نفرات نهایی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تأمین زمین چالش اصلی این موضوع بوده و هم اینک این مسئله تعیین تکلیف شده است، پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های آینده و با اخذ مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی برای الحاق اراضی مذکور، مطالبه چندین ساله مسکن خبرنگاران به طور کامل و با پهنه‌ای که در شورای مسکن و شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شده است محقق گردد.

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *