اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

افزایش ظرفیت و تبدیل سه پست موقت برق به دائم در شهرستان شاهین شهر و میمه

مهندس همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به همراه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه و مدیران عامل برق منطقه ای و توزیع برق استان اصفهان و با حضور در این دو شهرستان از برخی پروژه های زیربنایی در حوزه برق و انرژی بازدید کردند.

بازدید معاون وزیر نیرو درامور برق و انرژی از پروژه های شمال غرب اصفهان

مهندس همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به همراه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه و مدیران عامل برق منطقه ای و توزیع برق استان اصفهان و با حضور در این دو شهرستان از برخی پروژه های زیربنایی در حوزه برق و انرژی بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این سفر شهرک صنعتی در حال احداث وزوان ، پست ۲۰/۶۳ کیلوولت آزادگان ،پست مدولار و نیز پست درحال احداث ۲۰/۶۳ کیلوولت و نیز پست ۶۳/۴۰۰ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی شمال اصفهان و پست ۲۰/۶۳ کیلوولت مدولار گز مورد بازدید قرار گرفت. معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در بازدید از شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: این سه پست موقت در شهرک صنعتی مورچه خورت، شهرک صنعتی بزرگ اصفهان و شهرگز در این شهرستان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان از موقت به دائم تبدیل می‌شود. همایون حائری افزود: با اجرای سه طرح تعداد فیدر‌های های هر پست برق از ۴ فیدر به ۱۸ فیدر افزایش می‌یابد.

بنابراین گزارش در ادامه مهندس حائری درجلسه ای با حضور نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، مهندس موسی رضایی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان و مهندس علاقمندان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان پیرامون مشکلات مربوط به احداث ایستگاه ها و برق رسانی به صنایع کوچک توسط شرکت توزیع  بحث وتبادل نظر نمودند.

وی به اجرای طرح برق امید هم اشاره کرد و گفت: مشترکانی که در زمان پیک، مصرف شان کمتر از ۱۰۰ کیلو وات و غیرپیک ۸۰ کیلو وات در ساعت مصرف کنند، متناسب با الگو از پرداخت هزینه برق معاف خواهند شد. 

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و همراهان درپایان با حضور در منطقه بختیاردشت از مرکز سمیع شرکت توزیع برق استان اصفهان بازدید و سامانه دوربان حراست این شرکت شامل : سامانه نظارت بر اماکن، تأسیسات، ناوگان خودرویی و نظارت نرم‌افزاری و رصد کلیه تأسیسات زیر بار شرکت به صورت آنلاین و ردگیری هشدارهای سرقت در کمترین زمان ممکن توسط اپراتور رونمایی شد. 

ارسال مطلب به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *