اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

نشست صمیمانه مسئولان و مردم در مسجدالکریم شاهین شهر برگزار شد

مسئولین شهرستان با عنوان سفیران دولت و خانه ملت در مسجدالکریم محله ردانی پور شاهین شهر با مردم ، دیدار و ضمن استماع مشکلات منطقه ، جهت بررسی و پیگیری آن ها اقدام نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری | شین نا SHINNA از فرمانداری شاهین شهر شامگاه یکشنبه ۱۴۰۱۰۸۰۸ نشست صمیمانه مسئولان و مردم با عنوان جلسه سفیران دولت و خانه ملت با مردم شهرستان در مسجدالکریم شهرستان شاهین شهر برگزار شد.

این نشست پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد الکریم محله شهید ردانی پور شاهین شهر با حضور سید محمدرضاکاظمی طبا فرماندار شهرستان،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی، بخشدارمرکزی ، رئیس شورای اسلامی شهرستان و روسای ادارات گاز ، برق ، آبفا ، مخابرات ، بهزیستی ، ورزش و جوانان ، صمت ، شبکه بهداشت ودرمان ، آموزش و پرورش ، معاون فرماندهی انتظامی و کارشناس شهرداری شاهین شهر ، معتمدین ، اعضای هیات امنا مسجد و اهالی منطقه باهدف رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم منطقه برگزار شد.

در این ملاقات چهره به چهره در خصوص توزیع عادلانه خدمات، تقویت ناوگان حمل ونقل در این منطقه ، رسیدگی به فضای سبز و احداث پارک در حاشیه بلوار طالقانی ، ساماندهی کسبه جمعه بازار، نصب سرعتکاه ، نظارت بیش از پیش برقیمت کالاهای ضروری و مایحتاج اصلی مردم ، نصب تابلوهای معرفی مراکز فرهنگی ، ارتقای روشنایی معابر ، مناسب سازی معابر برای سالمندان و نابینایان و همچنین درخواست خدمات دهی بخش خصوصی از جمله احداث داروخانه در این منطقه مطرح شد که توسط مسئولین مربوطه مورد پیگیری قرار گرفت.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

بازدید استاندار اصفهان از نیروگاه شهید محمد منتظری | شاهین شهر

استاندار اصفهان در بازدید از نیروگاه شهید منتظری :
برخی مرزهای آلودگی هوای استان اصفهان شکسته شده است | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان اصفهان دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری ، دکتر "سیدرضا مرتضوی" استاندار اصفهان، امروز سه شنبه 23 آبان‌ماه ، در حاشیه بازدید از نیروگاه شهید محمد منتظری که با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی، مدیرکل محیط زیست و جمعی از مدیران استان و "سید محمدرضا کاظمی طبا" فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه صورت گرفت، دلیل حضور خود را در این مجموعه مباحث آلودگی هوای استان مطرح کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم پلمبی که روی مشعل‌های مازوت سوز نیروگاه زده شده را تا پایان حفظ کنیم. استاندار اصفهان : برخی مرزهای آلودگی هوا در اصفهان شکسته شده است | هر دو رویکرد، بهبود فرآیند نیروگاه و جابه‌جایی مکانی نیروگاه بایستی در دستور کار قرار بگیرد | تعطیلی تأسیس نیروگاه در دو دولت گذشته خسارات زیادی بدنبال داشته است| باید تلاش کنیم این وضعیت خاص استان اصفهان را به درستی در سطح ملی تبیین کنیم. | تأسیس نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت در استان دنبال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *