اخبار ویژه
با تیگو 8 پرو e پلاس مجهز به گیربکس پیشرفته DHT برای تجربه نهایت لذت رانندگی آماده شوید!

راه های اعلام خاموشی معابر به اداره برق

🟦 راه های اعلام خاموشی معابر به اداره برق چیست ؟ شهروندان گرامی می توانند اعلام خاموشی روشنایی معابر را به دو صورت انجام دهند

🟧 طبق راهنمای منتشر شده از اداره توزیع برق شهرستان شاهین شهر و میمه ، شهروندان گرامی می توانند اعلام خاموشی روشنایی معابر را به دو صورت انجام دهند :

خاموشی معابر

🟧 رفع خاموشی معابر به‌ وسیله تماس با تلفن ۱۲۱ : یکی از راه‌هایی که برای اعلام و گزارش تاریکی و خاموش بودن چراغ‌های کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر وجود دارد، تماس با ۱۲۱ است. تلفن گویای مرکز فوریت‌های برق با شماره ۱۲۱ در تمام ساعات شبانه‌روز و بدون تعطیلی در دسترس شهروندان بوده و مردم می‌توانند با تماس با این شماره قطعی برق، گزارش‌ها و درخواست‌های خود را اعلام کنند. درخواست‌ها می‌تواند شامل حوادث برق، روشنایی معابر، نوسان ولتاژ، قطع مکرر و … باشد. در واقع این سامانه پل ارتباطی تلفنی بین مشترکان و شرکت توزیع برق است.

🟧 اپلیکیشن برق من : یکی دیگر از راه‌های ارتباط با اداره برق منطقه خود، استفاده از اپلیکیشن «برق من» است. برق من یک اپلیکیشن جامع مربوط به اداره برق است و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار علاوه بر امکان مشاهده و پرداخت قبض برق، توانایی گزارش دادن حوادث برق و اعلام خاموشی معابر را نیز خواهید داشت.

لینک دریافت و نصب اپلیکشن برق من : https://bargheman.com/mobile-app

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

جلسه قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان شاهین شهر برگزار شد + جزئیات جلسه

جلسه قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان شاهین شهر برگزار شد + جزئیات جلسه

◼ صبح امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور امام جمعه شاهین شهر و مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی سطح شهرستان با سه دستور کار در محل سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. ◼ مهمترین مواردی که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، به شرح ذیل می‌باشند :  1- ارائه گزارش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص آموزشگاه های موسیقی سطح شهرستان  2- ارائه گزارش مدیریت آموزش و پرورش در خصوص آموزشگاه های زبان تحت پوشش 3- تبیین و توجیه پلتفرم عین دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *