اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

نامه اعتراضی نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش به نحوه تصمیمات این وزارتخانه در شیوه افزایش حقوق فرهنگیان اعتراض و عنوان کرد که این موضوع را از طریق ابزارهای نظارتی پیگیری می‌کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش اعتراض خود نسبت به نحوه تصمیمات اتخاذشده درباره افزایش حقوق فرهنگیان را اعلام کرد.

متن کامل نامه نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

به نام خدا و با سلام

جناب حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش

طی ده روز گذشته نوع تصمیمات راجع به برخی افزایش‌های پرداختی به فرهنگیان عزیز و خصوصاً نحوه اطلاع‌رسانی و بیان، نه تنها باعث مسرت نشد بلکه موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت و بنده همانطوری که در آخرین جلسه تلفیق هفته گذشته گفتم، این نحو تصمیم‌گیری‌های تعجیلی، ناپخته، بخشی‌نگر  و عدم توجه به آثار و تبعات را ظلم بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانم؛ چراکه هم پول داده شده، هم آبروی نظام که هزاران پیامک رسیده ظرف یک هفته گذشته از سراسر کشور یکی از نشانه‌های آن است.

لذا ضمن همه احترامی که قلباً برای جنابعالی قائل هستم، هشدار می‌دهم اگر این اشکالات رفع نشود در اولین فرصت با شروع فعالیت مجلس (بعد از شکست ویروس منحوس کرونا) با استفاده از ابزارهای نظارتی مجلس وظیفه خود را به انجام خواهم رساند.

💡 مطالب پیشنهادی

لزوم اقدام جدی کسبه فاقد پروانه کسب شهرستان شاهین شهر در اخذ مجوز

لزوم اقدام جدی کسبه فاقد پروانه کسب شهرستان شاهین شهر در اخذ مجوز

🔹 به گزارش پایگاه خبری شاهین شهری SHINNA ، کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست محمدرضا کاظمی طبا فرماندار و با حضور مهران جدیدی دادستان محترم این شهرستان و سایر اعضای مدعو در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.
🔹 در کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان شاهین شهر و میمه که ظهر چهارشنبه ۹ آبانماه ۱۴۰۳ برگزار گردید ، موارد ذیل مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت :
1- بررسی نامه های وارده از اتاق اصناف
2- پیگیری گزارش آماری واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب
3- تعیین تکلیف رسته های فاقد مرجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *