اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

مراسم ویژه ایام تعطیلات نوروز ۹۹ برگزار نمی‌شود

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه ، سازمان میراث فرهنگی در بخشنامه ای اعلام کرد: برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا با توجه به لزوم انجام اقدامات تمهیدی و احتیاطی به منظور کاهش شیوع این ویروس خطرناک، مراسم ویژه نوروزگاهی امسال در ایام تعطیلات نوروز برگزار نخواهد شد.

مقتضی است ، ضمن لغو تمامی برنامه های پیش بینی شده در این خصوص از هرگونه اقدام که منجر به تجمع افراد در مراکز گردشگری ، تفریحی و فرهنگی می شود ، اجتناب گردد.

گفتنی است ، از ۳۰ بهمن اولین ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم توسط آزمایشگاه رسمی وزارت بهداشت به ثبت رسید و تا کنون هزاران نفر از مردم در شهرهای مختلف به این ویروس خطرناک مبتلا شدند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

خانه ادیب | آثار تاریخی و گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه

شناسایی بیش از ۲۵۰ اثر تاریخی در شهرستان شاهین شهر و میمه

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی بیش از 250 اثر تاریخی در این شهرستان خبر داد که 50 اثر آن در فهرست میراث ملی ثبت شده و  و 11 اثر نیز جز آثار ناملموس ملی است. | 500 هنرمند در رشته های هنری صنایع دستی  و 6 کارگاه صنایع دستی ثبت شده در شهرستان شاهین شهر و میمه مشغول بکار و یک هنرمند نشان ملی صنایع دستی در رشته میناکاری را داراست. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *