اخبار ویژه
سامانه وثیقه گذاری ( توثیق ) الکترونیکی بانک صادرات ایران

مراسم ویژه ایام تعطیلات نوروز ۹۹ برگزار نمی‌شود

به گزارش رسانه خبری شاهین شهری به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه ، سازمان میراث فرهنگی در بخشنامه ای اعلام کرد: برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا با توجه به لزوم انجام اقدامات تمهیدی و احتیاطی به منظور کاهش شیوع این ویروس خطرناک، مراسم ویژه نوروزگاهی امسال در ایام تعطیلات نوروز برگزار نخواهد شد.

مقتضی است ، ضمن لغو تمامی برنامه های پیش بینی شده در این خصوص از هرگونه اقدام که منجر به تجمع افراد در مراکز گردشگری ، تفریحی و فرهنگی می شود ، اجتناب گردد.

گفتنی است ، از ۳۰ بهمن اولین ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم توسط آزمایشگاه رسمی وزارت بهداشت به ثبت رسید و تا کنون هزاران نفر از مردم در شهرهای مختلف به این ویروس خطرناک مبتلا شدند.

ارسال مطلب به دیگران :

💡 مطالب پیشنهادی

ریاست شورای شهر شاهین شهر : عوارض و پول آلایندگی پیشکش خودتان !

ریاست شورای شهر شاهین شهر : عوارض و پول آلایندگی پیشکش خودتان !

🔹 حسین شاهزاده فرد - عضو و ریاست آخرین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شاهین شهر ، با اعلام نارضایتی نسبت به عدم پرداخت 30 ماه عوارض آلایندگی توسط پالایشگاه و همچنین توسعه 13 طرح تولیدی در پالایشگاه ، ادعای این هولدینگ  را بر خلاف واقعیت و مغایر با صنعت سبز دانست.
🔹 ما می گوییم توسعه ندهید و آلودگی هوا ، آب و خاک ایجاد نکنید ، عوارض و پول آلایندگی پیشکش خودتان! 🔹 فرماندار شاهین شهر میزان پرداخت از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری شاهین شهر در شش ماهه اول سال 1403 را بیش از 181 میلیارد تومان عنوان کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *